Chloé l’eau

Vandaag ga ik het hebben over Chloé l’eau van het Franse modehuis Chloé. Eerder besprak ik Chloé eau de parfum. Vandaag bespreek ik een populaire eau de toilette van het huis. Deze kwam uit in de zomer van 2019. Hieronder zie je een afbeelding van het parfum met de doos waarin het komt.


Zoals je kan zien heeft de doos een oudroze vierkant op de voorkant. Verder is het wit van kleur. De flacon is opnieuw uiterst minimalistisch. Deze is ook van geribbeld glas net als de eau de parfum. De flacon onthult hier een lichtroze vloeistof die als je het sprayt best intens ruikt. Daarna verandert de intensiteit van het parfum naar een zachtheid die fruitig ruikt. Ik heb het geluk gehad dit parfum een keer op mijn pols gesprayd te hebben en op mij rook het naar citroen en bloemen.

Zoals ik bij de eau de parfum al vermeldde, heeft ook dit parfum een eigen kleur van strikje. Hieronder zie je nog een afbeelding van het parfum maar nu alleen van de flacon. Hier zie je het lint nog beter op.


Op deze foto zie je echt dat dit parfum een roze lint heeft. Je ziet hier ook dat de dop een zilveren dop is.

Het gezicht van dit parfum is de Amerikaanse actrice Haley Benett. Hieronder zie je een foto van haar in een reclameadvertentie van het parfum.


Hieronder vind je de parfumnoten.

Topnoten: roos, pompelmoes en lychee

Hartnoten: Damask roos en magnolia

Basisnoten: eikenmos, ceder, amber en muskus

Anjana

Populaire posts van deze blog