Miss Dior Chérie Absolutely Blooming

Zoals ik vorige keer zei, ga ik het vandaag hebben over Chérie absolutely blooming van Miss Dior van het huis van Dior. Dit is een eau de parfum. Dit parfum kwam uit in 2016. Hieronder zie je een foto van het parfum met de doos waarin het komt.


Dior ontwierp de originele Chérie destijds als ode aan zijn zus. Miss Dior verwijst naar zijn zus. Door de jaren heen is dat parfum veranderd en zijn er enkele flankers bijgekomen, zoals deze. Het strikje verwijst naar de speelse en vrouwelijke kant van het parfum. De doorzichtige flacon onthult een roze vloeistof die fruitig ruikt.

Dit parfum is ontworpen voor een vrolijke vrouw die van het leven houdt. Hieronder zie je nog een foto van het parfum maar nu alleen van de flacon.


Ik heb dit parfum enkele jaren geleden op mij gespoten gekregen van een Diorverantwoordelijke in een parfumwinkel. Ik moet zeggen dat de geur mij altijd bijgebleven is omdat het zo fruitig en zomers is. Zelfs midden in de winter kun je dit dragen. Het is geen binnenkomer maar je ruikt het wel. Je ruikt heel lekker en je wordt gewoon vrolijk van jezelf. Zo’n geur is het.

Zoals je kan zien is het strikje om de hals van de flacon van zilver. Dit parfum is ook verkrijgbaar als een rollerball van 20 ml. Hieronder zie je daarvan een foto.


Het gezicht van dit parfum is de Amerikaanse actrice Natalie Portman. Hieronder zie je een foto van haar in een reclameadvertentie van toen.


Hieronder vind je de parfumnoten.

Topnoten: framboos, zwarte bes, granaatappel en roze peper

Hartnoten: meiroos uit Grasse en pioenroos

Basisnoot: witte muskus

Anjana

 

Populaire posts van deze blog