Gucci Bamboo

Vandaag ga ik het hebben over Gucci Bamboo. Ik ga het hebben over de eau de parfum. Deze kwam uit in 2015. Hieronder zie je een foto van het parfum met de doos waarin het komt.

De art deco flacon is ontworpen in de vorm van een diamant. Deze laat een lichtroze vloeistof zien. De zilveren dop is ontworpen naar het voorbeeld van de Gucci Bamboo handtas. Hieronder zie je een voorbeeld van zo’n Bamboo handtas. Let op het handvat.


Hieronder zie je nog een foto van het parfum maar nu alleen van de flacon.


Ik heb het parfum net nadat het was uitgekomen een keer geroken in de parfumerie en ik vond het heel lekker ruiken. Omdat ik na de reclame gezien te hebben op tv ervan uitging dat het een sexy en dus sterk parfum zou zijn, was ik aangenaam verrast toen het een heel zacht en vrouwelijk parfum bleek te zijn. Waarschijnlijk is het zo zacht door het gebruik van witte bloemen in de parfumnoten.

Hieronder vind je een link naar de reclame.

https://www.youtube.com/watch?v=kMhMPH4YhwQ

Het gezicht van dit parfum is Israëlisch model en actrice Gal Gadot. Hieronder zie je een foto van haar in een reclameadvertentie voor Gucci Bamboo.


Hieronder vind je de parfumnoten.

Topnoot: bergamot

Hartnoten: Casablanca lelie, oranjebloesem en ylang-ylang

Basisnoten: sandelhout, Tahitiaanse vanille en amber

Anjana

Populaire posts van deze blog