The One Dolce & Gabbana

Vandaag ga ik het hebben over The One van Dolce & Gabbana. Ik ga het hebben over de eau de parfum. Deze kwam uit in 2006. Ik herinner mij nog goed dat ik helemaal betoverd was door de reclame. Die straalde zoveel glamour uit. Daarom is die altijd in mijn geheugen gebleven. Hieronder vind je een link naar de toenmalige reclame van The One van Dolce & Gabbana.

https://www.youtube.com/watch?v=deVnTVww-P0

Hieronder zie je een foto van het parfum met de doos waarin het komt.

Zoals je kan zien is de doos goud alsook de dop van de flacon. De flacon is zo ontworpen om gezien en gevierd te worden. Dit is het perfecte voorbeeld van een luxueuze levensstijl.  Hieronder zie je nog een foto van het parfum maar nu alleen van de flacon.

Dit parfum is voor een vrouw die onmiddellijk de aandacht weet vast te houden, zowel met haar uiterlijk als met haar manieren, haar postuur en haar innerlijk.

Van 2006 tot 2012 was het Braziliaanse model Gisele Bundchen het gezicht van dit parfum. Hieronder zie je een foto van haar in de toenmalige reclameadvertentie.


Vanaf 2012 was de Amerikaanse actrice Scarlett Johansson het gezicht van dit parfum. Hieronder zie je een foto van haar in de toenmalige reclameadvertentie.

Hieronder vind je de parfumnoten.

Topnoten: perzik, lychees, mandarijn en bergamot

Hartnoten: lelie, pruim, jasmijn en lelietje-van-dalen

Basisnoten: vanille, amber, muskus en vetiver

Anjana

Populaire posts van deze blog