Jo Malone London

Vandaag ga ik het hebben over het Britse parfumhuis Jo Malone London. De meesten onder ons hebben al eens gehoord van Jo Malone. Haar parfums zijn razend populair onder parfumliefhebbers. Haar parfums zijn eau de colognes wat wil zeggen dat ze niet zo lang blijven hangen. Haar eau de colognes zijn weliswaar in een gewone versie verkrijgbaar en in een intense versie. Het parfum dat ik vandaag ga bespreken bestaat enkel in een intense versie.

Vandaag ga ik het hebben over Vetiver & Golden Vanilla van Jo Malone. Hieronder zie je een foto van de flacon met de doos waarin het komt.


Zoals je kan zien is de flacon zwart. Hieraan kan je zien dat je een intense versie van haar cologne hebt gekocht. Dit is de 50 ml flacon. Het parfum is ook verkrijgbaar in 100 ml. De doos heeft een roomwitte kleur met een mooie zwarte strik. Is het niet schattig? En zo minimalistisch. Het parfum is vorig jaar uitgebracht. Deze cologne is uniseks. Dit parfum zou je meevoeren naar een tropisch eiland. Daar zeg ik geen nee tegen.

Hieronder zie je twee foto’s van de modellen die het gezicht zijn van dit parfum. Hun namen kon ik niet vinden.



Hieronder vind je de parfumnoten.

Vetiver, kardemom, vanille, thee en pompelmoes.

Hier zijn de parfumnoten niet onderverdeeld in topnoten, hartnoten en basisnoten.

Anjana

 

Populaire posts van deze blog