Prada La Femme

Vanaf vandaag begin ik op mijn blog een Italiaanse maand. Heel de maand juli zal ik enkel Italiaanse parfums bespreken. Ik ga beginnen met La Femme van het Italiaanse haute-couture merk Prada. Ik ga de eau de parfum bespreken. Deze kwam uit in 2016. Hieronder vind je een foto van het parfum met de doos waarin het komt.


Zoals je kan zien, is de doos wit met gouden accenten. Op de doos staat in gouden letters de naam van het parfum, La Femme, en de ontwerpersnaam, Prada. De naam Prada zie je ook terug bovenaan op de flacon. De flacon heeft een gouden dop. De achterkant van de flacon is bedekt met wit saffianoleder. De achterkant van het leer is bruin waardoor het parfum ook een bruine kleur krijgt. Hieronder vind je opnieuw een foto van het parfum maar nu alleen van de flacon.


Dit is een klassieke geur wars van alle trends die vrouwelijkheid herdefinieert. Dit is een parfum voor een elegante en verfijnde vrouw. Dit parfum roept op om al je emoties te voelen.

Voor dit parfum is er niet één model maar twee. Twee actrices zijn het gezicht van dit parfum. Hieronder zie je de Britse actrice Mia Goth in de reclameadvertentie voor dit parfum.


Samen met de Australische actrice Mia Wasikowska is zij het model voor La Femme. Hieronder zie je Mia Wasikowska in de reclameadvertentie voor dit parfum.


Hieronder vind je de parfumnoten.

Topnoten: magnolia, bergamot en wortelzaad

Hartnoten: plumeria, tuberoos, ylang-ylang, iris en specerijen

Basisnoten: bijenwas, vanille en vetiver

Anjana

Populaire posts van deze blog