Cacharel Amor Amor

Vandaag ga ik het hebben over Amor Amor van Cacharel. Dit is een eau de toilette. Vroeger als tiener zag ik de reclame heel vaak op tv waardoor ik gefascineerd was door het parfum. Vandaag doe ik er eindelijk een review over.

Cacharel is een Frans modehuis gevestigd in Parijs. Ze zijn vooral bekend vanwege hun parfum maar ze maken ook kleding en handtassen.

Amor Amor zag het levenslicht in 2003. In 2014 kwam er een nieuwe reclame en dit is één van de reclamefoto’s.

In 2019 werd er opnieuw een nieuwe reclame gemaakt. Ook werden er nieuwe foto’s gemaakt. Deze keer hield het huis vast aan hun Franse roots met het Franse model Thylane Blondeau in de hoofdrol. Hieronder zie je de reclamefoto.

Zoals de naam doet vermoeden is het een parfum voor een vrouw op zoek naar een liefdesavontuur. De rode kleur van de flacon staat dan ook voor de liefde. Hieronder zie je de flacon beter. Je ziet ook de doos waarin het parfum komt.

De naam verwijst naar de Romeinse god van de liefde, Cupido. Hij is ook bekend onder een andere naam, Amor.

Hieronder vind je de parfumnoten.

Topnoten: zwarte bes, sinaasappel, mandarijn, kassieboom, pompelmoes en bergamot

Hartnoten: abrikoos, lelie, jasmijn, lelietje-van-dalen en roos

Basisnoten: amber, tonkaboon, vanille, muskus en cederhout uit Virginia

Als ik de parfumnoten zo zie dan ben ik klaar om dit liefdesavontuur met Amor Amor aan te gaan. Jij ook?

Anjana

Populaire posts van deze blog