Black XS Paco Rabanne

Vandaag ga ik het hebben over Black XS van Paco Rabanne. Ik ga het vandaag hebben over de eau de toilette uit 2007. Die komt in een heel mooie paarse flacon met een roos in het glas.


 Ik vond de reclame echt geweldig omdat het heel rock-en-roll was met elektrische gitaren en leuke muziek. Het parfum is net zo leuk. Voor het vrouwenparfum was het Italiaanse model Bianca Balti het gezicht. Ik zeg expliciet voor het vrouwenparfum omdat er ook een mannenparfum is van Black XS. Daar ga ik dus geen review over schrijven.


Ik denk dat je de reclame van Black XS nog wel vindt op YouTube.

Dit parfum is voor de rebel die tegelijkertijd ook een prinses is. Een rebel prinses die graag de regels breekt.

Black XS is een sensueel parfum, perfect voor koude winteravonden om je een beetje te warmen en opnieuw sexy te voelen. Het is een heel aanwezig parfum, een echte binnenkomer. Daarom draag je dit parfum best ’s avonds voor een date of een feestje. Omdat het zo sterk is, wordt aangeraden dit te bewaren voor ’s winters.

Hieronder vind je de parfumnoten.

Topnoten: cranberry, roze peper en tamarinde

Hartnoten: zwart viooltje, cacao en roos

Basinoten: patchoeli, vanille en Massoiahout

Anjana

Populaire posts van deze blog